
Automatizeaza tranzactiile. Economiseste timp.
Cu aplicatii low-code / no-code.
Provocari
Gestionarea eficienta a activitatii de distributie este vitala pentru succesul oricarei afaceri. Provocarile majore pentru aceste companii tin de asigurarea acuratetii informatiilor si de eliminarea erorilor umane destul de frecvente. Aceste activitati presupun resurse de personal si financiare importante.
Solutia
Cu COSMO Stock Control App si COSMO Check Order App, companiile din domeniul distributiei fac un pas mai aproape de digitalizarea afacerii. Aceste aplicatii simplifica munca personalului din depozit, automatizand activitatile de inventariere si completare a comenzilor, atat de vanzare cat si de cumparare.
COSMO Stock Control App | COSMO Check Order App
Care sunt avantajele tale?



COSMO Check Order App
Completezi automat comenzile
COSMO Check Order App face posibila automatizarea ciclului de achizitie si vanzare, prin crearea comenzilor in Dynamics 365 Business Central. Aplicatia extrage datele din etichetele produselor, prin scanare, si le transmite catre solutia ERP, permitand, astfel, receptia si facturarea Comenzilor de Achizitie scanate si livrarea si facturarea de Comenzi de Vanzare scanate, in mod automat.
Nu te-am convins inca? Iata alte cateva motive:




Aplicatiile noastre te pot ajuta?
Afla mai multe
Contacteaza-ne daca vrei sa afli mai multe detalii.
- in 40 de tari am implementat solutii
- peste 20 ani de experienta de solutii Microsoft Dynamics
- 40 000 de utilizatori folosesc solutiile noastre