Euromaster este prezent în 17 țări europene, cu mai mult de 2 300 de centre de service (Austria, Cehia, Danemarca, Elvetia, Finlanda, Franța, Germania, Italia, Marea Britanie, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, România, Spania, Suedia și Turcia).

Compania este lider în Europa pentru flotele de camioane, autoturisme și autoutilitare.

Ȋn România, Euromaster are o reţea de 23 centre, dintre care 8 în sistem de franciză, care asigură o acoperire naţională. Compania are o cifră de afaceri anuală de peste 20 de milioane de euro (peste 100 000 anvelope vândute anual) şi 140 angajaţi, fiind lider de piaţă în distribuţia anvelopelor de camion.

Situatia initiala

Euromaster deţinea o aplicaţie client-server foarte veche, dezvoltată în urmă cu mulţi ani de către o companie olandeză. Soluţia nu mai răspundea nevoilor curente dată fiind dinamica business-ului. De asemenea, activitatea departamentului de contabilitatea era gestionată prin intermediul unui sistem separat ceea ce ingreuna activitatea. Astfel, a apărut nevoia unei schimbări.

„Ne-am dorit în primul rând functionalităţi adaptate business-ului, specifice domeniului de activitate. Ȋn al doilea rând, am căutat un sistem integrat care să înglobeze şi activitatea de contabilitate”, a declarat Cosmin Năzdrăvanu, IT Manager, Euromaster. „Am chemat la discuţii mai mulţi implementatori ai soluţiei Microsoft Dynamics NAV, pe lista scurtă rămânând numai două companii. Am ales COSMO CONSULT fiind compania care ne-a respectat cel mai bine cerinţele în ceea ce priveşte termenele de implementare şi buget”, a continuat reprezentantul Euromaster.

Recomandare

  • Pot spune că aş recomanda COSMO CONSULT pentru expertiză, implicare şi flexibilitate.

Solutia

De mare interes pentru Euromaster, datorită obiectului de activitate, a fost adoptarea unui add-on specific cu ajutorul căruia compania să-şi satisfacă nevoile de business specifice. Astfel, a fost ales add-on-ul BSS.tire, soluţie software concepută special pentru comercianţii de anvelope. Aceasta permite optimizarea proceselor interne şi a fluxurilor de lucru. Soluţia este perfect adaptată pentru activitatea de zi cu zi, funcţionând după un concept unic, ce are ca punct de plecare un sistem de control al inventarului.

Partea de Tire Hotel / Easy Sale reprezintă activitatea de gestionare, vânzare şi depozitare a anvelopelor. S-a mai optat pentru partea de Web Service şi Cash-register ce reprezintă interfaţarea cu imprimantele fiscale. Un factor important în reuşita unui proiect de implementare este şi alocarea unui Project Manager dedicat din partea fiecărei companii. Acest lucru s-a şi întâmplat, comunicarea dintre cele două companii având rezultate benefice asupra procesului de implementare.

Add-on-ul a completat funcţionalităţile Microsoft Dynamics NAV cu succes. „Procesul de implementare a fost unul pe alocuri dificil, deoarece aparent nu toate cerinţele au fost corect exprimate / întelese, motiv pentru care au existat, la un moment dat şi întârzieri şi depăşiri ale bugetului iniţial stabilit. Ȋn final, aş putea spune că ne-am atins scopul şi am implementat soluţia conform aşteptărilor din acest punct de vedere”, a adăugat Cosmin Năzdrăvanu, IT Manager, Euromaster.

Beneficii

Primii beneficiari ai avantajelor soluţiei au fost punctele de lucru şi departamentul financiar, alături de francizaţii Euromaster.

Soluţia integrată a permis eficientizarea activităţii de contabilitate, interfaţarea caselor de marcat şi accesibilitatea la informaţii. Comparativ cu vechea soluţie, avantajele Microsoft Dynamics NAV / BSS.tire au fost evidente. „Aş caracteriza colaborarea cu echipa COSMO CONSULT ca fiind una bună, reuşind de fiecare dată să găsim soluţii la problemele şi neînţelegerile ivite care să satisfacă ambele părţi. Pot spune că recomand COSMO CONSULT pentru expertiză, implicare şi flexibilitate”, a concluzionat Cosmin Năzdrăvanu, IT Manager, Euromaster.

  • Accesul facil la informaţii
  • Interfaţarea caselor de marcat
  • Add-on-ul BSS.tire cu avantaje specifice: gestionare, vânzare şi depozitare a anvelopelor
  • Performanţe îmbunătăţite prin accelerarea proceselor automatizate intelligent
  • Puncte de service conectate în timp real
  • Clasificarea energetică a anvelopelor
  • Planificarea rampelor şi urmărirea utilizării resurselor
  • Managementul hotelului de anvelope.