Procesul tau de vanzari este „simplu” – incepe, in mod evident, cu leaduri si calificarea lor, urmate de campanii de nurturing, pana cand acestea sunt pregatite sa faca achizitia. Pana aici este bine.

Si daca ai 60 de oportunitati si nu te mai poti descurca cu o foaie de calcul din Excel? Cam atunci ar trebui sa incepi sa te gandesti sa investesti intr-o solutie de Customer Relationship Management ce are capacitati de stocare si organizare astfel incat poti monitoriza, in timp real, contactele, de pe orice dispozitiv, oricand doresti.

Cu noul Dynamics 365 for Sales (CRM), clientii nostri au gasit o aplicatie intuitiva si user friendly care ofera cele mai relevante caracteristici pentru obiectivele lor de afaceri. Iata care sunt cele mai importante 10 motive pentru care au ales Dynamics 365 for Sales si sunt multumiti de alegerea facuta:

1. Pot importa cu usurinta toate datele

Stii foarte bine la ce ne referim: importul datelor legate de vanzari poate fi un proces indelungat si poate constitui o provocare, mai ales fiindca acest timp l-ai putea folosi pentru interactiunea cu prospectii.

Dynamics 365 for Sales (CRM), prin „conexiune permanenta” la Excel, iti permite sa economisesti timp. Iti faci mai putine griji pentru finalizarea si organizarea importurilor si te bucuri de capacitatile de clasificare si transfer a datelor externe.

2. Cresc ratele de conversie

Folosesti timpul in mod corect? Cu alte cuvinte… iti atingi obiectivul de vanzari? Daca, la fel ca multi reprezentanti de vanzari, petreci cea mai mare parte a timpului in conversatii telefonice, DAR nu atingi cota de vanzari, este posibil sa nu pui intrebarile potrivite.

Concurentii tai ajung la aceiasi prospecti si apelurile telefonice sunt doar un pas in procesul de vanzare. Trebuie sa te diferentiezi si sa te folosesti de punctul tau forte.

Cu Dynamics 365 for Sales poti automatiza etapa de calificare. Folosind o interfata de utilizare a fluxului de proces, Dynamics 365 for Sales trimite sugestii de intrebari relevante legate de prospectii tai.

3. Dynamics 365 for Sales este FOARTE convenabil

„Nu am timp” – tu stii asta, colegii stiu, clientii… nu stiu.

Ei se asteapta ca tu sa fii disponibil, oricand si oriunde. Intr-o lume digitalizata fiecare dintre noi vrem ca lucrurile sa se intample rapid.

Cu Dynamics 365 for Sales, aplicatie disponibila in cloud, nu trebuie sa iti faci griji atunci cand esti la distanta: daca primesti un apel, ai acces la datele tale din aplicatie astfel incat ai acces la informatiile necesare despre clienti / prospecti si le poti folosi in consecinta. Integrarea Dynamics 365 for Sales cu suita Microsoft 365 aduce un plus de eficienta.

4. Se poate integra rapid cu alte aplicatii de business

Dynamics 365 se conecteaza cu suita Office 365 si SharePoint. Este la indemana sa stochezi sabloanele Office 365 in Dynamics 365 si sa trimiti oferte si e-mail-uri rapid.

In plus, te poti bucura de integrarea cu Microsoft Outlook, permitandu-ti sa urmaresti fiecare e-mail pe care il trimiti sau il primesti si poti accesa istoricul comunicarii.

5. Se pot urmari si adapta conversatiile

Deoarece nu ai acelasi tip de conversatii cu un lead nou sau cu unul calificat care cunoaste deja informatii despre companie, de exemplu, istoricul comunicarii cu fiecare dintre ei este foarte util.

In Dynamics 365 for Sales, poti defini obiective pentru fiecare etapa a procesului de vanzare si reguli de conversie a leadurilor de la o etapa la alta in mod automat.

6. Ajuta la analiza concurentei

Cand a fost ultima data cand ai avut timp sa studiezi concurenta? Zilele se impart intre apeluri si prezentari, dar trebuie sa fii la curent si cu informatii despre concurenta.

Este foarte important sa te diferentiezi de concurenti deoarece prospectii tai s-ar putea sa vorbeasca si cu acestia. Trebuie sa creezi o oferta care iti permite sa evidentiezi punctele tale forte.

Dynamics 365 for Sales (CRM) ofera functii care iti analizeaza concurentii astfel incat sa stii pentru ce oportunitati concurezi si cu cine anume.

7. Dynamics 365 for Sales creeaza tablouri de bord de vanzari in timp real

Dynamics 365 for Sales este proiectat sa puna la dispozitie tablouri de bord de vanzari in timp real cu o interfata clara si usor de citit. Poti personaliza statisticile, graficele legate de KPI, pe masura ce activitatea ta de vanzari creste.

Cu date exacte si informatii relevante, Dynamics 365 for Sales iti permite sa interpretezi mai bine nevoile prospectilor si sa anticipezi problemele clientilor potentiali. Satisfacerea cerintelor clientilor tai iti ofera un avantaj competitiv care va creste fidelitatea acestora.

8. Se „asculta” actualii si potentialii clienti prin intermediul Social Media Integration

Daca utilizezi social media pentru a-ti promova compania si pentru a interactiona cu prospectii, vei gasi aceasta functionalitate foarte utila. Cu Dynamics 365 for Sales poti asculta ce spun prospectii si clientii despre brandul tau pe retelele de socializare.

Integrat cu Microsoft Social Listening, poti accesa acum toate tipurile de feedback si chiar poti participa la conversatie. Datorita functiei de ascultare ai ocazia sa transformi un lead intr-o oportunitate de vanzare. In plus, informatiile surprinse pot ajuta la adaptarea interactiunilor si a strategiei pentru a fi cat mai concentrata pe client si personalizata in consecinta.

9. Se urmaresc si monitorizeaza touch-point-urile clientilor

Prezentarile, demo-urile live sau intalnirile de afaceri sunt diverse evenimente care iti permit sa interactionezi in fata in fata cu clientii si prospectii tai. Ele sunt importante pentru o relatie individuala si pentru a intelege mai bine nevoile afacerilor lor.

Dynamics 365 for Sales (CRM) este o modalitate excelenta de a-ti organiza evenimentele. De la planificare la executie si urmarire, Dynamics 365 iti permite sa urmaresti si sa monitorizezi succesul fiecarui eveniment.

10. Implementeaza strategii Lead Scoring

Ai implementat o strategie Lead Scoring? Automatizezi Dynamics 365 for Sales cu reguli predefinite pentru a puncta actiunile tale cu prospectii. Apoi, primesti notificari atunci cand prospectii sunt calificati.

Cu Dynamics 365 for Sales (CRM), esti cu un pas inaintea concurentilor tai! De ce? Pentru ca esti mai rapid cu organizarea, calificarea, accesarea si monitorizarea oportunitatilor.

Si nu in ultimul rand, clientii nostri mentioneaza, de asemenea, avantajul Azure Cloud Hosting si interfata prietenoasa.

Daca vrei sa afli mai multe informatii cu privire la Dynamics 365 for Sales te poti informa din pagina noastra dedicata aplicatiei. In cazul in care ai deja intrebari cu privire la Dynamics 365 for Sales iti dam ocazia sa afli raspunsurile chiar de la consultantii nostri in cadrul webinar-ului nostru organizat pe 22 iulie, „Transforma procesul de vanzare cu Dynamics 365 for Sales”. Asteptam intrebarile tale.

Inregistreaza-te la webinar

Share

Distribuie pagina prin urmatoarele canale:

0 share-uri

Mai multe noutati