Cum s-a schimbat situatia? In trecut, experienta consumatorului era comunicata mai departe numai prietenilor sau rudelor, dar astazi intreaga lume poate afla detalii prin intermediul paginilor de social media ale clientului tau sau ale tale. Intr-o lume digitala, companiile se afla astazi in situatia in care nu isi pot permite sa nu fie atente la experienta consumatorului.

Daca ar fi sa dam o definitie, am spune ca experienta consumatorului este ceea ce simte clientul despre brandul tau. Iar unul dintre cei mai relevanti factori ce contribuie la imbunatatirea acestei experiente este serviciul cu clientii (service-ul).

Microsoft Dynamics 365 ofera o aplicatie ce gestioneaza aceasta relatie, solutia putand fi incorporata in cultura companiei tale cu usurinta.

Incepe cu elementele de baza

Inainte de a obtine detalii, abordarea de baza a service-ului clientilor unei companii ar trebui sa se concentreze pe:

  • Cunoasterea clientilor
  • Recrutarea si pregatirea personalului potrivit
  • Configurarea unui proces pentru feedback-ul clientilor
  • Implementarea unui serviciu de helpdesk
  • Rezolvarea rapida a ticketelor

Cat timp relatia unei companii cu clientii ei nu este o stiinta exacta, atingerea excelentei in aceasta privinta devine aproape imposibila daca nu respecti punctele enumerate mai sus. Cu alte cuvinte, nu iti poti permite sa ignori exact factorii care iti valorifica experienta consumatorilor, lucru ce iti asigura un avantaj competitiv fata de competitorii tai.

Ce fac companiile de succes?

Companiile trebuie sa creeze modele de succes ale  experientei consumatorilor, lucru perfectibil cu ajutorul aplicatiei Microsoft Dynamics 365 for Customer Service. Ar fi de urmarit 3 pasi:

1. Acorda atentie interactiunilor

Interactiunile cu clientul merita atentia ta. Indiferent de canalul preferat — social media, e-mail, WhatsApp, telefon, chat online, mesaje text sau aplicatia proprie a companiei — clientul are nevoie de cele mai bune raspunsuri posibile. Clarifica-le rapid indoielile sau problemele si ai mereu in vedere crearea unei experiente cu adevarat satisfacatoare.

2. Ofera informatii relevante

Despre starea comenzii si notificarile legate de aceasta prin care anunti diverse modificari sau distribui alte informatii relevante. Trimite notificari in avans pentru a ramane prima optiune in mintea clientului tau. Ajuta-l sa isi doreasca experiente viitoare cu compania ta.

3. Utilizeaza tehnologia in avantajul tau

Impotanta tehnologiei in serviciul cu clientii, precum aplicatia Microsoft Dynamics 365 Customer Service, nu poate fi subestimata. Solutia, denumita anterior CRM (Customer Relationship Management) face parte din suita Dynamics 365 si alaturi de Dynamics 365 for Sales iti permit sa:

  • Gestionezi si analizezi relatia cu consumatorii, inclusiv interactiunile
  • Anticipezi dorintele si nevoile consumatorilor
  • Imbunatatesti vanzarile si optimizezi profitabilitatea

Microsoft Dynamics 365 Customer Service stocheaza date despre clientii actuali si potentiali, informatii care te ajuta sa iei in mod rapid si pertinent decizii de afaceri: informatii ca numele, numarul de telefon, adresa, activitati, puncte de contact cu compania, inclusiv vizite pe website, e-mailuri, apeluri telefonice si multe altele, relevante pentru diferitele stadii din ciclul de vanzare in care te afli cu un client sau potential client, la un moment dat.

Dynamics 365 Customer Service este disponibil de oriunde, prin orice device. Folosind Dynamics 365 Customer Service poti sa:

  • Urmaresti cazurile deschise de clienti generate de diferite probleme
  • Inregistrezi toate interactiunile legate de un caz
  • Partajezi informatii cu ceilalti membrii ai echipei
  • Gestionezi performanta si productivitatea prin rapoarte si tablouri de bord
  • Creezi si programezi activitatile de service.

Daca vrei sa afli mai multe despre Dynamics 365 Customer Service si beneficiile acestei aplicatii, te invitam sa te inregistrezi la webinarul nostru gratuit din 22 iulie 2020.

Inregistreaza-te la webinar

Share

Distribuie pagina prin urmatoarele canale:

0 share-uri

Mai multe noutati