Procesul de vanzare este imprevizibil si plin de provocari. Oamenii de vanzari trebuie sa interactioneze cu mai multi cumparatori, fiecare avand roluri, echipe sau locatii diferite. De asemenea, pandemia din acest an a schimbat, la randul ei, modul traditional de cumparare: cumparatorii de pe piata B2B prefera acum experientele de cumparare digitala – un trend care pare sa devina permanent.

In ultimele luni, trecerea la experientele digitale a crescut mai mult decat in ultimii ani. Conform unui studiu realizat recent de McKinsey & Company, 80% dintre companii se asteapta la o trecere totala catre cumpararea si vanzarea digitala, unde cei care vand vor colabora cu clientii de la distanta, utilizand instrumente usor de folosit, fiabile si sigure.

Prin lansarea noii versiuni de anul acesta a Dynamics 365 for Sales, Microsoft isi propune sa eficientizeze activitatea oamenilor de vanzari si sa aprofundeze interactiunea acestora cu clientii.

Ariile de interes vizeaza:

Intensificarea proactivitatii vanzarii digitale

  • Cresterea vanzarilor: Ajuta oamenii de vanzari sa creasca ritmul vanzarilor, sa isi gestioneze sarcinile prin prioritizarea activitatilor legate de potentialii clienti sau de oportunitati. De asemenea, ajuta la interactiunea directa cu clientii prin e-mailuri integrate si telefon. Prin aceasta functie, Microsoft sprijina circuitul automat al potentialilor clienti pe baza automatizarii vanzarilor si a marketingului, eficientizand experientele si incurajand oamenii de vanzari sa isi atinga obiectivele.
  • Prognoza avansata si pipeline inteligent: Organizatiile trebuie sa stie care sunt obiectivele de vanzari plecand de la nevoile afacerii, pentru a lua decizii strategice in cunostinta de cauza. In acest update de versiune, au fost extinse functionalitatile pentru cerintele de predictie ale vanzarilor mai complexe, prin intermediul suportului pentru entitatile personalizate, functionalitati de drilldown, vizualizari pentru valute multiple, separarea si suprapunerea oportunitatilor, predictii in functie de produs si rapoarte zilnice. Prognoza predictiva si pipeline inteligent, evaluarea predictiva a clientilor potentiali si a oportunitatilor, ajuta echipele de vanzari sa descopere cele mai bune oferte. Scorurile inteligente ofera vanzatorilor indrumare, ajutandu-i sa afle unde sa investeasca pentru a avea cele mai bune rezultate. In aceasta versiune, Microsoft a imbunatatit functionalitatile de forecast.

O mai buna intelegere a clientilor

  • Conversatii inteligente: Prin transcrierea automata a apelurilor si analizarea continutului, a sentimentelor si a stilului comportamental, conversatia inteligenta ofera informatii semnificative. Oamenii de vanzari pot indruma efectiv clientii spre o achizitie, prin utilizarea tehnicilor de conversatie. In noua versiune, Microsoft a introdus functia de a genera apeluri via Teams chiar din fluxul de lucru al vanzatorilor, in CRM.
  • Relatii inteligente de business: Ajuta echipele de vanzari sa identifice, sa construiasca si sa mentina relatii stranse cu clientii lor. Versiunea premium de auto captare din cadrul acestei versiuni, ofera vanzatorilor posibilitatea de a se concentra mai mult pe activitatile generatoare de venituri, captarea datelor facandu-se mai simplu si mai rapid.
  • Capabilitati noi pentru Microsoft Dynamics 365 Customer Voice: Permite adaugarea si urmarirea datelor despre clientii importanti. Acum, Dynamics 365 Customer Voice permite managerilor de vanzari si vanzatorilor sa masoare sentimentele si valorile NPS si sa acționeze mai rapid asupra solicitarilor venite din partea clientilor. Fiind integrat cu Dynamics 365 for Sales, se pot urmari si masura sentimentele clientilor direct in Dynamics 365 pentru a oferi o experienta mai buna. Alte caracteristici noi disponibile includ asistenta pentru URL-uri scurte, imbunatatiri ale sabloanelor de e-mail, 5 milioane de raspunsuri per sondaj (fata de 500.000), urmarire in timp real, memento-uri automate pentru sondaje si o mai buna distributie a intrebarilor.

Cresterea productivitatii si colaborarea echipei

  • Experienta Dynamics 365 for Sales pe mobil: Pentru a ajuta oamenii de vanzari sa se concentreze pe procesul de vanzare, Microsoft ofera de acum acces pe mobil, rapid, la informatiile clientilor. Prin aceasta noua capacitate, se acorda acces usor la intalnirile cu clientii si la inregistrarile intalnirilor recente. De asemenea, pune la dispozitie capacitatea de a adauga note printr-o simpla apasare de buton, precum si actualizarea rapida a conturilor si oportunitatilor, de oriunde.
  • Usurinta in utilizare: Noua versiune ofera capacitati imbunatatite de gestionare a datelor, pentru e-mail, o experienta optimizata de generare si partajare a PDF-urilor, precum si o experienta de cautare mai usoara, care ofera sugestii pe masura tastarii.
  • Cu aceste noi capabilitati oferite, Microsoft integreaza informatiile de vanzari (prin Dynamics 365), comunicarea (prin Microsoft 365), relatiile (prin LinkedIn), colaborarea (prin Microsoft Teams) si transformarea procesului de vanzare (prin Inteligenta Artificiala si Power Platform).

Afli mai multe despre functionalitatile Dynamics 365 for Sales daca participi alaturi de noi joi, 29 octombrie, la webinar-ul dedicat.

Inregistreaza-te la webinar

 

Share

Distribuie pagina prin urmatoarele canale:

0 share-uri

Mai multe noutati