COSMO CONSULT Group, furnizor important in Europa pentru servicii de digitalizare si solutii complete pentru afaceri bazate pe suita Microsoft Dynamics 365, isi extinde prezenta la nivel global, intrand pe piata din Asia, in Hong Kong. Acum, atat companiile din regiune cat si clientii internationali existenti se vor putea baza pe resurse locale ce combina cunostintele despre piata cu industria diversificata si expertiza in digitalizare in cadrul noii sucursale COSMO CONSULT. Planurile urmatoare au in vedere si alte locatii din China, Vietnam, Malaezia si Singapore.

Cum arata viitorul

De multi ani, imaginea pietelor emergente din Asia a fost unul dintre stereotipurile din raportarea economica. Realitatea demonstreaza ca ele au devenit acum economii puternice care ocupa pozitii de top, iar China va deveni, in curand, cea mai mare natiune economica.

Companiile au realizat de mult timp cat de importanta este regiunea economica asiatica pentru dezvoltarea propriilor afaceri. Infiintarea unitatilor de comert si productie in Asia a facut parte din repertoriul standard al companiilor occidentale, de multi ani. Dar piata de consum din Asia creste rapid si devine, de asemenea, din ce in ce mai atractiva pentru furnizorii internationali.

Poarta de acces catre piata asiatica

In acelasi timp, ofertele regionale industriale si de servicii se dezvolta cu o viteza uluitoare. Cererea de tehnologii moderne digitale pentru afaceri care ajuta companiile sa ia decizii  inteligente, sa identifice si sa utilizeze cat mai bine oportunitatile de piata este, in consecinta, ridicata.

COSMO CONSULT, Microsoft Gold Partner, unul dintre primii 10 furnizori de tehnologie și servicii, raspunde acum acestei cereri prin deschiderea propriilor sucursale in mai multe tari asiatice. Noul sediu din Hong Kong – principala locatie pentru multe companii internationale si una dintre cele mai importante zone economice din China – reprezinta primul pas.

Tehnologie pentru oameni

In acest sens, COSMO CONSULT urmeaza strategia influentata de unul dintre cei mai importanti factori de succes ai companiei: proximitatea fata de clienti. Acest lucru inseamna atat intelegerea cerintelor specific, cat si contactul personal, la fata locului. „Este important sa cunosti regulile unei piete”, explica Rex Yu, Managing Director al noii divizii COSMO CONSULT din Asia. „Mai mult decat atat conteaza aspectele culturale. Si asta inseamna ca este vorba despre oameni implicati”.

Pentru expertul Microsoft Dynamics si specialistul in digitalizare COSMO CONSULT, numitorul comun al tuturor proiectelor, fundamentul cresterii sale si al extinderii din Europa de Est pana in America Latina (in ultimul an) este faptul ca se concentreaza pe oameni. „Astazi, tehnologiile digitale joaca deja un rol important in companii”, declara Uwe Bergmann, CEO al COSMO CONSULT. „Dar aceste tehnologii ajuta oamenii sa-si puna in practica creativitatea si pasiunile.“

Potentialul este foarte mare

De la cele mai moderne solutii de afaceri bazate pe Cloud si Inteligenta Artificiala la experti in sisteme pentru industrie, de la comert si servicii pana la consultanta in digitalizare: COSMO CONSULT pune la dispozitia companiilor locale si a clientilor internationali intregul portofoliu prin sucursalele din regiunea asiatica. Pentru a garanta raspunsul rapid la cererile primite, este disponibila, de asemenea, o oferta globala de servicii si asistenta care functioneaza 24 de ore.

“In prezent, ne confruntam cu o criza care este asociata cu mari provocari, atat din punct de vedere economic, cat si uman”, a adaugat Uwe Bergmann. „In aceasta situatie am decis sa ne pozitionam in cel mai bun mod posibil pentru clientii nostri. Piata asiatica are un potential enorm. Dupa criza, va exista o perioada in care acest potential va putea fi exploatat la maxim.”

Share

Distribuie pagina prin urmatoarele canale:

0 share-uri

Mai multe noutati