Cui ii este teama de urmatoarea provocare pentru retail?

In ultimele luni, companiile din acest domeniu au trecut printr-o transformare drastica si extrem de rapida. Am fost martorii decaderii multor nume binecunoscute din industrie, in timp ce jucatorii mai agili le-au luat locul. Am vazut schimbari in comportamentul consumatorilor si in modul in care companiile prezinta, vand si livreaza produse. Nu putem controla situatia insa suntem increzatori in viitor si, desi s-ar putea sa simtim ca am trecut prin toate pana acum, nu este timpul sa ne relaxam inca.

retail, cosmo consult, tendinte

Care sunt tendintele si tehnologiile care vor oferi noi oportunitati in perioada urmatoare? 

  • Produsele si experientele digitale, online, cu livrare la domiciliu

Distantarea sociala, munca de acasa sau scoala online au avut impact asupra achizitiilor consumatorilor, asupra modului in care acestia cauta si cumpara produse, dar si asupra modalitatii in care doresc sa obtina produse, informatii sau chiar experiente. Transformarea digitala a afacerilor va continua pentru a putea tine pasul cu schimbarile aparute in stilul de viata al consumatorilor.

  • Transformarea retailului clasic (fizic)

Desi comertul electronic nu poate (inca) inlocui cumparaturile traditionale, balanta aproape s-a echilibrat. In timp ce vizitarea unui magazin era o forma de petrecere a timpului liber, teama de imbolnavire din ultimul timp a determinat vizite mai rare in magazin, specifice si mai scurte. Magazinele s-au transformat, la randul lor, pentru a raspunde noilor cerinte.

Acestea sunt doar doua dintre cele 5 tendinte pe care trebuie sa le cunosti. Nu le lasa sa te prinda nepregatit! Citeste toate informatiile de care ai nevoie despre „Retail of the Future”. Daca ai intrebari, nu ezita sa ni le adresezi.

retail of the future, cosmo consult, e-book

Completeaza formularul si descarca e-book-ul


Share

Distribuie pagina prin urmatoarele canale:

0 share-uri

Mai multe noutati