Aceasta titulatura se acorda celor mai importanti parteneri de transformare digitala din lume, care reprezinta reteaua de top formata din numai 1% dintre partenerii Microsoft. Pentru a noua oara consecutiv, grupul COSMO CONSULT, cel mai important partener Microsoft Dynamics 365 din Europa si expert in transformare digitala, este membru Inner Circle.

Un partener poate primi titlul de Inner Circle daca demonstreaza atat succesul afacerii, cat si expertiza in produsele si tehnologiile moderne ale platformei Microsoft Dynamics 365. Transformarea digitala joaca un rol-cheie si in acest context. De asemenea, partenerii din Inner Circle trebuie sa genereze trenduri noi cu propriile inovatii, ajutand companiile sa aiba succes si un nivel de performanta ridicat, stimuland, in acelasi timp, transformarea digitala. Astfel, este nevoie de o cunoastere aprofundata a solutiilor, tehnologiilor si tendintelor actuale. Desigur, satisfactia clientilor va fi considerata intotdeauna un factor decisiv – numai partenerii care creeaza valoare adaugata folosind tehnologii Microsoft sunt numiti in Inner Circle. „Anul acesta, cand schimbarile au afectat aproape fiecare companie si industrie de pe Glob, accentul cade pe partenerii Microsoft Business Applications. Acestia au accelerat transformarea digitala a clientilor nostri si le-au aratat calea spre succes”, a declarat Cecilia Flombaum, Microsoft Business Applications Ecosystem Lead.

Creste importanta expertizei in transformarea digitala

Microsoft dezvolta solutii de afaceri pentru aproape fiecare domeniu din economie. In ultimii ani, a fost creata o platforma digitala cuprinzatoare si o infrastructura moderna in cloud, atat pentru companiile mari, cat si pentru cele mici. Si cerintele adresate partenerilor Inner Circle s-au schimbat. „Astazi nu mai este suficient sa oferim echipamentul potrivit. Este mult mai important sa indrumam companiile spre a deveni castigatori ai digitalizarii”, a declarat Uwe Bergmann, CEO COSMO CONSULT.

Transformarea digitala se refera, in primul rand si mai ales la oameni 

COSMO CONSULT a demonstrat adesea ca pune oamenii in centrul transformarii digitale, continuand sa fie membru Inner Circle si in 2021. „Suntem mandri ca acest titlu ramane la noi! Este o recunoastere a parteneriatului strans pe care il avem cu clientii nostri si a increderii pe care aceasta relatie o implica. Premiul este confirmarea ca abordarea noastra, de a pune oamenii in centrul tuturor actiunilor, este indubitabil de urmat”, a declarat Uwe Bergmann. Ideile si conceptele inovatoare din domenii precum Intelligent ERP (iERP), CRM, analiza datelor si modalitati moderne de lucru fac parte din portofoliul COSMO CONSULT. Acceptand provocarile transformarii digitale, compania a dezvoltat sisteme de sprijin, chatboti interactivi si strategii inteligente de migrare catre cloud. „COSMO CONSULT ofera solutii care ajuta companiile sa obtina avantaje competitive pe piata. Cream impreuna produse si servicii care indeplinesc cerintele de afaceri si asigura un nivel ridicat de satisfactie al clientilor. Datorita cooperarii stranse cu Microsoft, COSMO CONSULT are cunostinte aprofundate despre produsele noastre, dezvoltand solutii si servicii inovatoare cu valoare ridicata pentru utilizatori”, spune Flombaum.

Transformarea digitala, o viziune holistica 

COSMO CONSULT se bazeaza pe o abordare holistica – nu include numai aspecte tehnice, ci si consultanta. „Un partener digital bun trebuie sa fie expert in mai multe domenii, pe langa tehnologie”, declara Bergmann. Progresele digitale schimba modul in care oamenii isi desfasoara activitatea, modificand astfel conceptia si designul aplicatiilor corporative. „Solutiile moderne se concentreaza asupra oamenilor, sprijinindu-i, in special, in domenii precum creativitatea si colaborarea”, spune Bergmann. Sunt necesare platforme inteligente care exclud sarcini din rutina angajatilor, oferind mai mult timp pentru creativitate.

Inner Circle ofera avantaje si clientilor 

Ca membru Inner Circle, COSMO CONSULT consolideaza relatia cu factorii de decizie Microsoft. Exista, de exemplu, posibilitatea de a schimba idei privind strategiile si de a pastra legatura cu managementul Microsoft, dar si cu alti parteneri. Astfel, directia strategica si dezvoltarea viitoare a solutiilor Microsoft Dynamics 365 este influentata. In plus, COSMO are acces mai usor la inovatiile tehnice, iar clientii beneficiaza, implicit, de avantaje competitive inaintea concurentei.

Share

Distribuie pagina prin urmatoarele canale:

0 share-uri

Mai multe noutati