COSMO CONSULT Romania, parte din grupul german cu acelasi nume, specializat in implementarea de solutii software de business, a inregistrat in primele zece luni din 2020 venituri de 2 milioane euro, estimarile pentru intreg anul fiind de 2,5 milioane euro, in crestere usoara fata de 2019, cand business-ul s-a situat la 2,4 milioane euro. Compania s-a adaptat la noul context de piata, diversificandu-si portofoliul cu noi solutii si tehnologii.

Mihai_Madussi

 

image/svg+xml

Accelerarea digitalizarii este cuvantul care descrie cel mai bine proiectele de investitie din timpul pandemiei. Cred ca mediul romanesc de afaceri a inteles ca nu poti continua fara a investi in tehnologie, aceasta fiind sursa beneficiilor pe termen lung.

 

- Mihai Madussi, Managing Director

„Am bugetat o crestere de doua cifre pentru anul acesta, insa deocamdata suntem inca la o cifra. Evident, situatia economica si-a spus  cuvantul si in ceea ce ne priveste. Evolutia business-ului de anul acesta se bazeaza pe cresterea calitatii serviciilor”, a declarat pentru ZF Mihai Madussi, Managing Director in cadrul COSMO CONSULT Romania.  Compania, axata pe implementarea solutiilor software de business  precum ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management)si BI (Business Intelligence), dar si a altor solutii complementare de business create de Microsoft, si-a adaptat anul acesta portofoliul cu noi produse ale gigantului american.

„Inca de anul trecut aveam in plan adoptarea mai multor produse Microsoft, iar situatia in care ne-am aflat din luna martie cred ca a favorizat putin acest plan. Bineinteles ca toate masurile luate au fost cu intentia de a ne adapta pietei. Am avut si un avantaj – dupa cum s-a vazut pana acum, pandemia a favorizat si accelerat digitalizarea. In martie aveam mai multe intrebari decat raspunsuri, insa pasii i-am facut treptat, iar cererile de la clientii nostri cred ca ne-au dat si directia pe care trebuie sa ne axam“, a punctat el.

Din cadrul portofoliului existent de solutii, COSMO CONSULT s-a axat in principal pe produsele de comunicare si colaborare online necesare tuturor celor care si-au mutat activitatea in mediul online – Microsoft TeamsDynamics 365 Sales si Customer Service (fostul CRM).

„Foloseam din anii trecuti Power Platform, insa din 2020 am avut si avem in continuare proiecte pe aplicatii custom de tip Power Apps si, de asemenea, am adoptat ca tehnologie Power Apps Portals cu Microsoft Dataverse. Totodata, suntem in plin proces de integrare a Microsoft FarmBeats, un produs 100% Azure care se bazeaza pe tehnologii cum ar fi Cosmos DB, Data Hub, Synapse, Machine Learning, Cognitive Services etc.“, a completat Mihai Madussi legat de noile solutii din oferta companiei.

Interviu acordat de Mihai Madussi pentru Ziarul Financiar, decembrie 2020

Share

Distribuie pagina prin urmatoarele canale:

0 share-uri

Mai multe noutati